Other > Skandinavisk (Scandinavian)

<<Velkommen!>>

(1/4) > >>

andhar:

--- Quote from: theSeanster on November 22, 2013, 02:51:22 pm ---OK :)

Angåande å bli genesis block founder hos Invictus, så forstår eg det slik at du må donere minimum 10 PTS for å for alltid vere del av "the hall of fame" som grunnleggar av tenesten. Sett vekk ifrå den openbare fordelen med å ha vore med på å starte noko stort, er det nokon økonomisk verdia av det? I mitt tilfelle så er eg heldig om eg greier å mine stort meir enn 10 PTS totalt fram til fristen 24. desember... Med andre ord så eig eg ingen PTS dersom eg ønsker å delta i genesis prosjektet...

--- End quote ---

Er ikke noe økonomisk verdi med tanke på at du får dette gratis over nyttår, bare ikke med founder ''famen'' om jeg skal kalle dett det.
Grunnen til at dem annonserer dette nå på en slik måte er fordi dem ønske donasjoner for videreutvikling :)

theSeanster:
OK :)

Angåande å bli genesis block founder hos Invictus, så forstår eg det slik at du må donere minimum 10 PTS for å for alltid vere del av "the hall of fame" som grunnleggar av tenesten. Sett vekk ifrå den openbare fordelen med å ha vore med på å starte noko stort, er det nokon økonomisk verdia av det? I mitt tilfelle så er eg heldig om eg greier å mine stort meir enn 10 PTS totalt fram til fristen 24. desember... Med andre ord så eig eg ingen PTS dersom eg ønsker å delta i genesis prosjektet...

andhar:

--- Quote from: theSeanster on November 22, 2013, 11:55:14 am ---OK, takk for tipset! Med 6stk azure vpsar inkl mi eiga maskin på 1/2 hastigheit får eg ca. 367 hps totalt.

Saknar framleis info om korleis eg skal tolke coyote miner verdiane, earned(est) var på 0.8 i går natt, men har gått ned igjen til 0.3... Eg trudde dette var verdien på kor mykje eg har mina fram til no, så korleis kan den i tilfelle gå ned?

Eg veit at å kjøre cpu på 100% konstant kan skade maskina, men er det rimeleg trygt om den går på 50%?

--- End quote ---

Hei!

Grunnen til at den er gått ned til 0.3 i dag er fordi at utbetalingene utføre rundt 04.10 norsk tid. Så dette er en ny runde :)

Kjører mine på 100% Så lenge dem får nok kjøling tror jeg ikke dem tar noe skadet av det. Men er som sagt ikke sikker så ikke ta meg på ordet her. Er bare hva jeg tror er riktig angående CPU.

theSeanster:
OK, takk for tipset! Med 6stk azure vpsar inkl mi eiga maskin på 1/2 hastigheit får eg ca. 367 hps totalt.

Saknar framleis info om korleis eg skal tolke coyote miner verdiane, earned(est) var på 0.8 i går natt, men har gått ned igjen til 0.3... Eg trudde dette var verdien på kor mykje eg har mina fram til no, så korleis kan den i tilfelle gå ned?

Eg veit at å kjøre cpu på 100% konstant kan skade maskina, men er det rimeleg trygt om den går på 50%?

torvald:
28-29 hpm er ikke noe kjempestor hastighet nei, så du bør vurdere å sette opp Azure også hvis du allerede ikke har gjort det..

Når det kommer til å skru ned hastigheten litt for å redusere CPU% kan du forsøke å legge til 2 etter adressen. Altså i ditt tilfelle: "pool_miner.exe 162.243.45.158 PvvUX2GuetNySmsLMoeGuyetWqrzLhaCGE 2"

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version