Author Topic: <<Velkommen!>>  (Read 9296 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline theSeanster

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: <<Velkommen!>>
« Reply #15 on: November 22, 2013, 02:51:22 pm »
OK :)

Angåande å bli genesis block founder hos Invictus, så forstår eg det slik at du må donere minimum 10 PTS for å for alltid vere del av "the hall of fame" som grunnleggar av tenesten. Sett vekk ifrå den openbare fordelen med å ha vore med på å starte noko stort, er det nokon økonomisk verdia av det? I mitt tilfelle så er eg heldig om eg greier å mine stort meir enn 10 PTS totalt fram til fristen 24. desember... Med andre ord så eig eg ingen PTS dersom eg ønsker å delta i genesis prosjektet...
Papa's got a brand new bag...

Offline andhar

• Moderator
  • Sr. Member
  • *BOH!*
    • View Profile
Re: <<Velkommen!>>
« Reply #16 on: November 22, 2013, 02:58:48 pm »
OK :)

Angåande å bli genesis block founder hos Invictus, så forstår eg det slik at du må donere minimum 10 PTS for å for alltid vere del av "the hall of fame" som grunnleggar av tenesten. Sett vekk ifrå den openbare fordelen med å ha vore med på å starte noko stort, er det nokon økonomisk verdia av det? I mitt tilfelle så er eg heldig om eg greier å mine stort meir enn 10 PTS totalt fram til fristen 24. desember... Med andre ord så eig eg ingen PTS dersom eg ønsker å delta i genesis prosjektet...

Er ikke noe økonomisk verdi med tanke på at du får dette gratis over nyttår, bare ikke med founder ''famen'' om jeg skal kalle dett det.
Grunnen til at dem annonserer dette nå på en slik måte er fordi dem ønske donasjoner for videreutvikling :)